Pages

Tuesday, April 17, 2012

#dePaste

#dePaste facebook-ul era mai linistit, dar plin cu poze cu oua, iepurasi, cozonac, pasca, miel etc. iar pe twitter tot mancarea era baza. mese in familie, gratare, putin si pe la biserica sau manastire, prin parc, oricum la iarba verde, cat a tinut vremea.

"#dePaste, de Craciun se mananca in familie", asta imi spunea taica-miu cand ne pregateam de pranzul din prima zi #dePaste. insa o spunea pentru ca sora mea nu a venit de data asta.


intr-adevar, de sarbatori nu trebuie sa faci mare branza, ci sa fii cu familia, cu rudele, apoi si cu prietenii, insa mai pe seara sau a doua zi. prima zi e cu masa in familie.

#dePaste eu am fost la bunici, in jud. Prahova. am facut un gratar, am mancat, am vizitat rude si am stat. da! relaxare! sper ca si voi ati reusit sa va relaxati :)

Sursa poza

No comments:

Post a Comment