Pages

Wednesday, May 8, 2013

am găsit înlocuitorul perfect pentru Google Reader

când am aflat că vor închide Google Reader-ul, am rămas șocată. adică eu abia m-am forțat să folosesc un reader și gata îl și închide?! și ce se va întâmpla cu site-urile mele salvate acolo? nu că aș fi intrat prea des în ultima vreme să citesc lucruri, dar totuși...trebuie să revin și eu în forță pe această direcție.

am întrebat în stânga și-n dreapta, adică pe Twitter și pe Facebook, dar nimic satisfăcător. atunci am revenit la Google și am dat peste multe articole (din alte țări, desigur) despre alternative de readere după decesul GR-ului. și am găsit în acest articol o alternativă foarte bună. este vorba despre Feedly!


seamănă destul de bine cu GR și am găsit, de asemenea, varianta pentru Android, deci îl găsiți pe Google Play. se mișcă foarte bine și am reușit să-mi recuperez și site-urile vechi. are acolo o opțiune. acum să ne punem pe citit :)

PS: scuze dacă mai lipsesc câteva diacritice, I'm working on it :D

sursă poză

No comments:

Post a Comment