Pages

Friday, February 13, 2015

cel mai super delicios ecler din Bucuresti

cele mai bune prajituri din Bucuresti eu gasesc la Cofetaria Maria - printre cele mai cunoscute cofetarii din oras. prajiturile clasice, de cand eram mica, sunt proaspete si foarte gustoase. as manca in fiecare zi de la ei :) au eclere cu ciocolata, ness, frisca si mini-eclere cu vanilie si ness. apropo, au cele mai reusite mini-prajituri


am descoperit recent French Revolution - o cofetarie mai pretentioasa, dar isi merita fiecare banut. eu m-am indragostit de Citron Meringue - eclerul cu crema de lamaie si bezea ♥


2 comments:

  1. Arata delicios, exista asa multe bunatati in jurul nostru dar din pacate nu ne putem bucura de ele asa cum am vrea fara sa na distrugem silueta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. depinde cu ce alegi sa te rasfeti si cat de des ;) cel mai bine ti le faci acasa, asa stii exact ce pui in ele!

      Delete