Pages

Wednesday, January 11, 2012

Sunt pe val ca bloggerita

Dupa valul de conturi pe Facebook, trend-ul din online este blog-ul. Eu nu-s pe trend, insa mi-am facut un blog pentru ca nu suport scrisorile de intentie, motivatie si cum s-or mai numi. Mai ales ca CV-ul meu are 4 pagini… Imi place si sa scriu, dar mai pe scurt.


Nu este prima oara cand o ard pe blog, insa este primul mine all mine :) Am mai administrat blog-ul AEGEE-Bucuresti o perioada. Anu’ trecut am facut un blog special pentru a aplica la un job. Didn’t get it, dar a fost utila experienta – momentan l-am inchis.

Daca va intrebati de ce am ales Blogspot, a fost in urma unui sondaj. Intre Blogspot si Wordpress, a iesit majoritar Wordpress-ul, insa m-am plictisit de el deocamdata. Am zis sa exersez si pe altceva mai putin cool.

Eu nu sunt genul sa citesc prea multe bloguri, dar sper ca nu veti simti ca va pierdeti timpul pe al meu :) Enjoy !

Sursa poza: www.bibliophile.ro

No comments:

Post a Comment