Pages

Thursday, August 9, 2012

08.08 de ziua mea


ziua mea a inceput mult mai devreme. cu vreo 2 saptamani inainte am primit un smartphone de la sora mea si prietenul ei. apoi am plecat la mare.

ieri am primit foarte multa ciocolata din Elvetia de la my best friend. plus un pistol care face baloane! e foarte distractiv :))

am facut si tiramisu pentru colegii si colegele de la agentie. le-a placut foarte mult! atata de mult incat au mancat toata tava. e adevarat ca i-am ajutat si eu... in schimb am primit bomboane de ciocolata delicioase, atze si margelute pentru handmade si o mini-pisicuta draguta de tot.

am primit sute de wall-post-uri pe Facebook si va multumesc mult de tot cu ciocolata pe deasupra, desigur ;)

apoi am mancat cea mai buna friptura din Bucuresti, la Interbellico, pe Maria Rosetti. insa trebuie sa vorbesti personal cu bucatarul, care este si proprietarul si gateste super bine. eu am ales friptura de porc cu rosii cherry, rucola si bile de cartofi [cartofi fierti, facuti bilute si prajiti putin]. iar la desert: pepene galben cu inghetata!

si ca sa fie ziua si mai dulce, am trecut pe la cofetaria Howard Johnson si am mancat o prijiturica super buna in forma de inimioara cu ciocolata si cu o juma' de capsunica deasupra.

va multumesc mult cu ciocolata pe deasupra pentru o zi de nastere fericita! :)

No comments:

Post a Comment