Pages

Wednesday, August 1, 2012

de la mare: Vama nu mai e Vama

m-am intors de la mare, din Vama Veche, desigur, cu cortul. m-am cazat in aceeasi curte, ca in in fiecare an, sub umbra prunilor, cu dush si toaleta. se numeste la Ariciu si e foarte aproape de Stuf. era foarte aproape si de Stufstock. deci auzeam toate repetitiile si concertele.

inainte sa va spun cateva cheltuieli, declar ca am fost profund dezamagita ca au salvat-o pana au stricat-o!
  • bilet bucuresti-mangalia, dus-intors: 120lei [intreg]
  • maxi-taxi mangalia-vama veche: 4,5lei [au bagat si Mamaia-Vama Veche]
  • cazare cort: 10lei/persoana/noapte
  • shaorma mica de pui: 12lei [de la modica la foarte proasta]
  • sticla cu vin semi-dulce: 15-20lei
  • redd's cranberry: 5lei [doza la magazin]
  • ciocolata heidi gourmette cherry: 9lei
  • limonada: 5-10lei [pentru mahmureala]
  • inghetata nestea: 1,5lei [de fructe de padure]
  • ceai de lamaie la tonomat: 0,50lei [daca te ia putin raceala]
am prins doar un foc pe plaja, cel putin langa plaja, intr-o noapte in fata la Expirat. am intalnit un singur grup de nazisti sau cel putin asa pareau. iar la Stuf era acelasi playlist in fiecare noapte.

au facut un semi-parc de distractii langa Goblin si m-am simtit ca in Costinesti. au mai facut cateva hoteluri si un bar pe plaja cu muzica de pensionari, Amphora.

n-am inteles de ce erau atatea cupluri. adica e chiar asa de romantic in Vama? si acum nu ma refer la cele foarte putine formate efectiv acolo. si inca o nelamurire: de ce sa-ti duci copilul in Vama? si aici nu ma refer la hippioti, ci la oameni care n-au nicio legatura cu Vama. mai ales ca apa si plaja erau tot murdare.

mi-am luat insa 2 camere foto de unica folosinta in speranta unor poze super tari. din pacate, nu sunt chiar asa de super. voi reveni cu cateva poze dupa ce termin filmul, le developez si le scanez :)

si nu mai recomand Vama. a devenit doar o statiune banala.

5 comments:

  1. mai ok mi s-a părut la 2 mai, anul trecut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. se cam strica toate de la an la an. trebuie sa te bucuri de ele cand sunt ok :))

      Delete
    2. da. oricum eu mă duc pentru mare, restul nu prea mă interesează :))

      Delete
  2. in timp ce-mi beam cafeau pe la ora 7 si ceva, la stuf era un grup de cocalari care cantau melodia aia in portugheza pe care n-o inghit (fix dracu stie cum se numeste) , faza ai mi-a pus capac, imi venea sa arunc cu sticla de bere dupa ei

    ReplyDelete
    Replies
    1. sper ca era goala, chiar si asa ar fi fost o risipa, tot n-ar fi inteles.

      Delete