Pages

Friday, August 17, 2012

impresii de la concertul Gaga

de cand am aflat ca Lady Gaga va concerta si in Romania am zis ca vreau sa ma duc. de ce? mie chiar imi place cum canta si stiam ca va face super-spectacol. si chiar a meritat!

ce mi-a placut foarte mult:

+ show-ul a fost impresionant. nici nu stiai unde sa te uiti [asta daca vedeai mai mult din scena].
+ a schimbat multe tinute destul de interesante si am inteles de ce a venit cu atatea autocare...
+ a tinut cateva discursuri aproape touching. si a spus 'Romania' si 'Bucharest' de nu stiu cate ori.
+ lumea care chiar venise pentru concert se simtea bine, canta, dansa, aplauda si se simtea o atmosfera aparte.


ce m-a deranjat:

- foarte multi hateri care comentau spre amuzamentul lor. n-am inteles de ce sa dai banii pe un concert doar ca sa faci misto de artisti.
- nu prea am vazut :( am inteles de ce trebuie tocuri la concerte!
- nu prea a cantat live in prima parte a concertului. adica a fost mai mult banda. desi femeia are super voce cand vrea. 
- n-am inteles de ce sa-ti aduci copilul sub 12 ani la un concert Gaga?

n-am mentionat mai sus nimic despre cele doua formatii care au cantat la deschidere pentru ca nu mi-au trezit nicio emotie si mi s-au parut in plus acolo.

poze mai clare: alex.netfun.ro

ai fost la concert? a reusit sa te impresioneze?

No comments:

Post a Comment