Pages

Tuesday, August 7, 2012

inghetata super buna

vara asta am incercat multe branduri si tipuri de inghetata. dar si locuri cu inghetata buna. m-am gandit ca ar fi utila o lista cu ele. le-am ales pe cele mai delicioase :)

1. Gelato Mio - cand am intrat la ei a fost din curiozitate. abia au deschis. am primit o lingurita cu inghetata proaspat facuta si era divina! era de pepene galben. fac inghetata dupa retete proprii, au denumiri proprii simpatice si preturi rezonabile per cupa.

sursa: Gelato Mio

2. Venchi - eu am incercat de ciocolata, pepene galben si zmeura si a fost foarte buna. inghetata lor de simte foarte naturala. au denumiri in italiana, dar preturi destul de mari.

sursa: Dalak

3. Betty Ice - fie din magazin, fie de la tonetele brand-ului, au inghetata foarte buna! mai ales cea de pepene galben. eu am mai incercat si de lamaie si e foarte racoritoare.


4. Siviero Maria - am incercat-o recent. de lamaie [Limone di Sicilia]. a naibii de buna, dar si de scumpa :)) merita din cand in cand un astfel de rasfat.

sursa: telefonul meu

5. Carte d'Or - n-am mai mancat de mult, deoarece costa destul de mult. am mancat de lamaie si se simtea efectiv gustul intens de lamaie racoritoare.

sursa: cartedor.ro

6. Nirvana - vanilie si nuci caramelizate. o combinatie minunatata, mai ales cand incepi s-o devorezi. scumpa, dar cum ziceam, merita un astfel de rasfat.

No comments:

Post a Comment